Oooohlala jag vill ha dig

Idag är jag lycklig. Och rik! Rik på allt! Nu ska jag avnjuta ett stenkokt ägg och massa kaviar tillsammans med min fettklumpiga mjölk (ohomogeniserad och lågpastöriserad lantmjölk dvs) efter att ha läst x antal centerbloggar och kommenterat x antal. Politik är fan kul och intressant! Än fast man är centerpartister alt cuf:are allihopa så har man så sjukt olika åsikter!
Igår läste jag ut andra boken i trilogin jag tipsade om igår. Damn så bra!! Nu har jag börjat läsa den tredje boken och jag kommer ha sån separationsångest när jag närmar mig slutet! Apropå bra grunkor så köpte jag en vinterjacka och vinterskor idag, bra skit! (Och jag tänker fan inte säga vart jag köpt det!)
Och nu ska jag lägga mig i min stora mysiga säng och läsa massor! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0