Mys AB

Idag var jag på sånt här myshumör. Sånt där då man vill somna med ett leende. Mitt bästa tips: muffins, oboy och High School Musical 3! Valet av film beror helt enkelt på att den är dålig = lätt att kolla/somna till, den är mysig på ett sånt där sätt som bara tjejer kan uppskatta (typ!) och den är en söt film som man slipper gråta till, till skillnad från typ The Notebook och P.S i love you så man spyr för att man grinar så sjukt mycket. Så, det blev HSM3 för att jag vill somna med ett leende och jag vill inte gråta. Inte så svårt, va?

Men pojkvännen på hemmaplan igen så känns allting lite bättre. Det här med långdistans börjar gå mig på nerverna, men som tur är så är det förhoppningsvis slut på det. Allt kommer ordna sig, någon sa det till mig någon gång. Bra sagt!

Kommentarer
Postat av: MYMiC

fyfaaaaaaaan eve :o

INTE okej med highschool suckical! :O

hahhah! XD

2010-10-20 @ 18:04:10
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0