Kära nån

Nu känner jag att jag lever. Nu går allt min väg, typ. Det är lördagmorgon och jag har planer ikväll, nya trasor att slänga på mig inklusive skor, jag har planer i veckan (TVÅ kvällar) men det bästa av allt var att jag fick prata i över en timme med min finaste igår. Anledningen till att jag nu känner att jag lever är att jag fått en lägesrapport hemifrån, lite skratt, lite besvikelse, förvåning, allt. Det är aldrig lugnt där uppe i skogarna!

Dessutom befinner sig min mor&far avsevärt mycket närmare Sthlm i helgen, men tyvärr så svänger de inte förbi. En kaffe med mina föräldrar hade inte suttit fel. Dagens schema ser ut såhär:
- Mys + ät frukost
- Städa + tvätta
- Mys lite till
Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0