Frukost

Alla säger att frukosten är dagens viktigaste måltid, speciellt min syster som är mer eller mindre min alldeles egna dietist! (Hon kan sånt där, ok) Jag kan bara tala om att jag är fasen bäst på käka frukost när jag har tid. Dagens frukost består av en kopp te (givet), bollnäsfil med fruktmüsli (om nu folk minns min gamla avsky mot fil) och två ägg och KAVIAR. Mums. Snacka om att denna dag kommer bli awesome med bra frukost, regn, mys med symaskinen och diverse annat som ska fixas här hemma. Hade även tänkt ge mig på lite handtvätt, snacka om ambitiös bondpiga/hemma"fru". Fint. Sen ska jag ta min politiska internet-oskuld. Ja, jag ska skriva ett politiskt blogginlägg. Awesome säger jag. Jag börjar koka över angående Afghanistan, så nu ska det ur mig via tangentbordet. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0