Dagens sista

Efter lite muffinsbak och en snabbtitt på Rallybrudar så ger jag upp för kvällen, klockan ringer ju 06.00 imorgon. Har fetaste lusten att läsa min bok ikväll (Bläckmagi av Cornelia Funke), men skippar det så jag är pigg imorgon. Idag kan vi dra slutsatsen att muffins är gott, jag gillar att brunch:a med Peter, jag ÄLSKAR Zink's club sandwich, nackdelen med tungpiercing är att man fastnar i vispen när den ska slickas av och man får ont i magen av för mycket hemkokad kola.
Vi summerar veckan som gått: blir mer och mer less på barn, blir mer och mer less på att inte ha något socialt umgänge i min egen ålder, längtar efter nästa Liberal Torsdag och saknar&längtar efter Love.
Tack och adios!


(Gott med hemkokad kola på pinne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0