Kokt potatis!

Nu behövs det lite uppdatering! Som sagt så var jag förra helgen hos optikern. Eller helgen såg ut såhär: fredagen spenderades på Paradise med en av mina favorit-Tobiasar, lördagen ägnades åt att erövra världen med Bella, Linnéa och samma favorit-Tobias. Och på söndagen blev det en trip till Sydpoolen med kära CUF Stockholm. Full rulle hela helgen. Denna helg blev aningens lugnare med en trerätters middag med andra favorit-Tobias sen diverse mys under täcken till Idol och lite GT. På lördagen styrde vi upp dunderfrukost för att ladda upp för adventspyntsshopping på IKEA. Och på lördagskvällen fick jag rå om min kära Linnéa! Igår styrde vi upp Djurgårdspromenad i kylan tills vi gav upp, åkte hem till Tobias och drack glögg och åt lussekatter.  Idag är det den 29 november och efter en Umeåväns vän som bjöd på middag fick jag äntligen tillbaka min Anton!! Efter en drink i Gamla Stan gav vi vika för tröttheten och gick skiljda vägar. Denna vecka kommer bli minst sagt hektisk! Imorgon ska jag infinna mig i Mörby Centrum efter jobbet för att dela ut flygblad och affischera, på onsdag styr CUF Väsby trevligheter och på torsdag är det den traditionsenliga Liberala torsdagen som jag denna gång ser extra framemot. Fredagskvällen OCH lördagskvällen bjuder på jobb, kul. Jul-kul.. Nej, hemskt verkligen, men jag får tänka på att TV:n jag kommer köpa för pengarna kommer bli min nya bästis. Då kanske det går.

Annars måste jag erkänna att jag just ikväll inte ens för fem jäkla ören saknar Umeå. Bara mamma&min bättre, rävshoppande halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0