Fabulous life of Evelina

Efter en soft dag på jobbet med en 2årig sjukling i knät typ hela dagen slängde jag i mig 3 cheeseburgare på Centralen i väntan på Linnéa. Sen kastade vi oss till Hötorget för att hämta upp en dator, sedan vidare till Odenplan för Stockholmscenterns nomineringsstämma. Efter x antal koppar te och ropat "ja" x antal gånger så avslutades stämman och ett gäng CUF:are gick skiljda vägar hemåt för att få några timmars sömn. Och här sitter jag, med en tekopp i handen och en muffin + nattmacka i magen. Myys! Nu ska jag se halva Bonde söker fru-avsnittet som jag missade igår av inte en helt vanlig anledning. Fick lite ovanligt besök sådär på kvällskvisten, nämligen av en viss fröken Cedergren som tog sig en löprunda från Hornstull. Jag tyckte att hon förtjänade muffins, så fick det bli! Imorgon är det fredag vilket förhoppningsvis är veckans sista arbetsdag, kan eventuellt hända att jag måste jobba på lördag också, vilket vore hemskt. Sammanfattningsvis har dagen varit fantastisk och jag har varit på fantastiskt humör precis som övriga Stockholm, helt underbart! Nu ska jag bannemig få några välförtjänta timmar ljuv sömn och drömma magiska drömmar om min man. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0