Älskade Umeå

Nu var det längesen! UGL gick allt annat än obemärkt förbi utan bjöd på en sjukt bra helg med sjukt bra människor och helgen hade inte kunnat avslutats på bättre sätt; dvs att sätta sig på ett flygplan mot Umeå. Min karl var duktig och jobbade i måndags så jag fick klara mig själv. Jag hookade upp med min största favorit Anjersqa och vi åt frukost, myste, såg film, monterade soffa osv. Sen kollade jag på när bror spelade innebandy. Umeå-dag 2 bjöd på diverse lunch-mys, lägenhetsvisning och lite kvalitetstid med C! Gårdagen spenderades med lite diverse favoriter. Det lunchades, dracks kaffe och kvällen påbörjades på Ålidhem för att sluta på Olles. Gamla goa Olles, damn I miss it! Träffade sjukt många gamla favoriter och det surrades så örona blödde! Vinflaskan som rann nerför halsen igår gör sig påmind idag och vi kan säga att jag inte är i toppform. Ikväll blir det lugnt (hoppas jag), imorgon fyller jag år = födelsedagsmiddag med päronen och ev utgång och på lördag styrs en födelsedagsfest då alla mina flesta favoriter kommer finnas under samma tak. Det kommer bli fantastiskt! Kort och gott: livet äger och det kommer kännas fett tungt att åka tillbaka på söndag, tur som fan att jag har några pärlor som väntar på mig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0