Livet är underbart

Jag är hemsk. Jag vet. Nejmen, jag har helt enkelt varit upptagen i helgen vilket bidragit till den dåliga uppdateringen. Är man bland fina människor så prioriteras de framför bloggen, tyvärr. Helgen har flugit iväg ungefär lika snabbt som..jag vet inte vad, en liter mjölk dricks upp inom dessa fyra väggar kanske, det vill säga snabbt.

Det som mest försigår just nu är typ att jag..är helt bekymmersfri och känner att allt rullar på. Allt är så fantastiskt bra att jag inte riktigt kan önska mig något mer, faktiskt. Har precis fått reda på att min nya lägenhet är på 41 kvadratmeter = mer än hälften av den jag bor i nu = HUUUUUR bra som helst! Den ligger inte heller alltför långt ifrån Råsundastadion = där AIK spelar, jag som ska bli AIK-fan och fotbollsnörd. Det känns så bra att jag nästan fäller en liten glädjetår, fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0