Nothing I can say can change anything

Okej, jag suger så sjukt hårt på att uppdatera, men jag är nämligen upptagen med annat, som exempelvis att njuta av det underbara vädret. Dock så är det lite sämre idag, men ni fattar. Nu har jag en fet hög med plugg nämligen, som verkligen måste bli markant mindre under bara denna vecka. Det är fan inte okej, baksidan av NS kan vi kalla det. (Jag vet inte ens om det finns en framsida..) Ett bra citat av min käre bror sagt när jag gnällde om nånting: Antingen så gör man något åt det eller så håller man käften. Helt klart bra. Så nu ska jag hålla käften och göra nånting åt det.

Förresten så såg jag A Walk To Remember igen igår. Gud vad jag grät denna gång, jag tappade räkningen vid 6 ggr. Men det var mys, tur att jag hade mitt kuddparadis. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0