Musik

(Inlägget skulle publiceras den 7e typ, ehe)
Musik är det bästa. Och det är inte just att lyssna som är det bästa utan att skapa själv som i att sjunga eller spela ett instrument. Det finns ingenting som gör mig så glad som att lyssna på när någon av mina mer musikaliska kompisar börjar lira på nånting och alla andra hänger på. Det kallar jag harmoni, finns ingenting som gör mig så glad, lycklig eller tillfredsställd. Musik är min lycka, vad som än händer. Jag är lite (väldigt) svag för gitarrer, och jag har flertalet människor i min omgivning som faktiskt är jävligt grym på det, vilket å ena sidan gör mig lycklig när dom väl greppar halsen och börjar lira men å ena sidan gör mig avundsjuk. Dock inte lika avundsjuk som lycklig eftersom det är jävligt awesome att bara luta sig tillbaka och lyssna också. Helt enkelt: musik är det bästa, det som gör mig allra mest harmonisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0