Föräldrar

Hur många gånger har man inte velat att ens föräldrar bara ska dra? Att dom verkligen inte ska lägga sig i överhuvudtaget utan bara försvinna, absolut inte dö, men inte vara närvarande en stund. Det sägs att man måste växa upp innan man verkligen uppskattar dom, jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Det jag ville komma fram till iallafall är att dom är fan ganska så himla awesome, vi är dock fruktansvärt dåliga på att påminna våra föräldrar om hur tacksamma vi faktiskt är över dom, de flesta iallafall. Idag kunde jag bara inte låta bli, jag ringde upp min mamma och sa att hon är den bästa i heeela världen och att jag älskar henne. För det gör jag, på riktigt, än fast jag blir fruktansvärt less och arg på henne ibland, men det är det värt.

Utlösande faktorn var att det låg en studentklänning och skinnjacka på min säng när jag kom hem, verkligen inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0