Duktigt

Ja, jag pallar inte sitta inne och blogga nu när vädret är awesome. För tillfället tar jag en liten minipaus från skolan, men inget går snett för det. Nejnej, hemuppgifter i all ära! Idag och igår har jag uträttat massvis med ärenden: jag har nu en komplett outfit till balen med klänning, handskar, skor (som ska gås in) och imorgon ska jag fixa med frisören, tjoho; jag har bokat tid för att fotografera ett studentfoto innan studenten; jag har köpt en ny mobil eftersom jag på väldigt kort tid pajat två stycken varav den ena inte ens var min, gjorde en sjukt bra deal med The Phone House (tror jag iallafall). Därför ska jag nu gå en FETING-promenad bara för att det nu är skugga på balkongen (där jag suttit och stekt i 1,5 timme) och för att jag vill lapa ännu mera sol, tjing!

Förresten så har jag faktiskt börjat packa inför flytten, känns jävligt konstigt. Jag som faktiskt har sjukaste hemlängtan hem till mina päron för tillfället inser att det verkligen inte kommer bli lätt nånstans att flytta till hufvudstaden, men jag ska klara det. Jag ska pröva mina vingar, dessutom har ju min bästa tjej sagt att det inte skulle bli några problem att bara ta flyget ner till Sthlm från Umeå. Hon är allt bra awesome hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0