121518

Jag kan numret till närmaste pizzerian i huvudet. Det är väldigt bra! Jag har kanske världens sämsta sifferminne och blir alltid arg när lärare ska trycka in så mycket årtal i ett prov som det bara går, inte okej. Men just numret till älskade La Strada går fan inte att få ur mitt huvud, spelar ingen roll hur full, bakis eller trött jag kan vara, jag minns ändå alltid 121518.

Har upptäckt en annan skum grej. Igår var jag så nykter när jag kom hem att jag va så duktig och hängde upp mina kläder på galgar, helt klart bra jobbat. Hur som haver så kunde jag fan inte komma ihåg att tvätta bort mitt smink, vilket jag aldrig gör. Det är verkligen något jag alltid glömmer! Dagen efter ser man ut som en riktig tvättbjörn/satmara i ansiktet, det är inte okej. Jag såg det nu, när jag råkade gå förbi en spegel. Bäst att tvätta bort det innan Rolle och jag tar oss en tur för att hämta min middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0