1 maj

Idag kommer jag verkligen inte ställa upp på någon demonstration som brukar hållas 1 maj. Idag ska jag istället se till att vakna till (klev upp ur sängen för en halvtimma sen), duscha, äta och bege mig på helgens andra grillkväll. Helgens första grillkväll började helt underbart bra, trots det dåliga vädret, med god mat, trevligt folk och en kanonbra stämning. Bör helt klart styras upp fler gånger! Dock fick sig stämningen en liten törn där i mitten, men det glömmer vi bort och minns alla fina stunder från gårdagen. Natten började på 5ive där det bjöds på en jävla massa skratt (roligaste någonsin), dans och trevligt folk. Natten avslutades på Max med friscomål, cola/sprite-indränkta leggings (tack jonas) och gamla bekanta.

Jag har nu sovit i 12 timmar, hunnit prata av mig med min älsklingstjej och lyssnat på glad musik. Nu ska jag vila lite till innan jag ska äta pizza (dissar grillmat för en pizza, ja) innan jag ska bege mig (nykter, as usual) till Ålidhem där det bjuds på galej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0