Plugg

Jag pluggar som en tok.. Igår pluggade jag med Agnes och det såg ut såhär:
Gjorde ändå inte ens hälften av allt jag skulle göra.. Idag failade jag genomjävligt mycket på mitt SamC-prov eftersom jag läste igenom 3 sidor i boken och gav fullständigt fan i resten, så jag visste redan innan jag gick till lektionen att jag skulle faila. Självinsikt, det ni!
Har ju fått kritik på min PA-rapport och det ser ut som att det blir helt galet mycket jobb med det på lovet.. Men jag gillar mitt projektarbete så det kan nog bli kul ändå, måste bara hitta awesome källor..
Nu har jag brottats med min Sv-samtalsanalys som verkar vara klar! Har seminarium imorgon vilket nästan ska bli intressant och roligt! (Vad händer med mig?) Sedan har jag även prov i Naturkunskap i delmomentet kemi, vilket är också är faktiskt ganska roligt! Jag tyckte det va grymt kul i högstadiet och var faktiskt jävligt bra på det också!
To sum up: två prov, två seminarier och en inlämning på två dagar! Ser ut att ro iland allt utom ena provet som jag failade på idag. Ganska bra, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0