Westling-effekten

Det är för mycket snack om bröllopet nu, jag är less. Men man måste ju älska hans tal till Victoria! Ojoj, jag grät så jag höll på dö, sen längtade jag hem till döds. Nu är jag dock lite less på nyheterna och allt fokus kring Daniels tal, klänningen, gästerna blablabla. Det får vara nog nu; dom har sagt ja, alla olika människor tycker att alla möjliga gäster hade fula klänningar och man skvallrar om hela efterfesten. Precis som man hade anat, men nu är det nog för mig.

Nu är klockan hyfsat tidigt för att vara "sommarlov". Vädret ser inte alltför lovande ut så det blir nog en del inne-pysslande idag på jobbet. Idag är jag lagomt trött och det ska bli skönt att sova att sova på tunnelbanan till Slussen och på bussen ut till Värmdö, jag längtar redan nu. För övrigt har jag börjat läsa Kinesen av Henning Mankell så jag ser alltid fram emot alla tunnelbaneresor.
Jag börjar bli lagomt less på TV4 och Nyhetsmorgon, det är inte Nyhetsmorgon, det är skitsnack om Westling-effekten och picknickar varvat med massor av reklam. Men det har börjat tillhöra rutinen att slå igång 4:an när jag vaknar, jag har ju bara 4an och 1an att välja på så jag kanske får varva lite för att inte bli trött på båda. Nu ska jag dock pyssla lite innan jag drar mig iväg mot bussen, tunnelbanan, annan tunnelbana och annan buss ut till Värmdö. Det blir fint, ciao!

Kommentarer
Postat av: chall

kinesen är sepebra!

2010-06-22 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0