Vad är väl en bal på slottet?

Ja, nu händer det grejer. Det är skolarbeten som ska göras klara i sista sekund, betyg ska sättas, man ska gå på bal, man ska vara bakis och hinna med täftefestival, bowling, karlar och allt möjligt, därav den dåliga uppdateringen. Ehe, sen håller jag på att panikpacka ner mitt liv i flyttlådor, ja, det är ju inte länge kvar nu. Men, det kommer bli kanonbra tillslut! Jag längtar tills på torsdag då hela min älskade familj kommer va samlad och jag kommer få pussa på August i min fina studentklänning och han ska få dregla på den dyra studentmössan.
Åter till det jag tänkte komma fram till. Balen. Den var fantastisk, verkligen som Askungen typ! Lite bilder på mig (och Johan och diverse andra) ska det få bli!

Håret måste ses bakifrån också ju! Ah, helt klart en av dom bättre kvällarna i mitt liv med gott sällskap, god mat, gott fin, kände mig fruktansvärt fin och uppklädd osv. Önskar att man fick va sådär fin och gå på bal vaaarje dag!

 

Kuriosa: det gick åt 53 hårnålar och 2 timmar för att få till frisyren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0