Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Ännu en dag närmare balen. Ännu en dag närmare studenten. Ännu en dag närmare flytten. Och det är verkligen med blandade känslor. Först och främst flyttar jag ju typ 60 mil ifrån min familj, min trygghet, pojkvän, vänner och allt det där jag är van vid. Och sen flyttar jag inte vart som helst utan till Stockholm. Sveriges största stad vilket lär bli en hyfsat fet kontrast till Bredträsk/Bjurholm/Umeå/whatever. Och Stockholm är för mig en stad där jag befunnit mig alltså max 6 gånger som jag minns. Jag vet av typ 3 människor som jag vet vilka det är men endast en jag känner, min bror. Samtidigt så flyttar jag ifrån en jäkla massa skit och får en möjlighet att växa upp, bli självständig/vuxen och pröva mina alldeles egna vingar.

Jag vet att jag ältar det här, men det är stooort! Vem vet, kanske flyttar jag hem efter tre veckor bland 08orna också. I övrigt är det mesta som en riktig jävla bergochdal-bana, men det funkar. Justja, bilder ska komma nu eller snart. Kanske måste fixa det nu eller nåt. Ska ju lämna tillbaka datorn imorgon.. Aja, got some work to do. Huuujj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0