When i get older i will be stronger

Mhm, hela gårdagen spenderades med Niklas och två andra brullor. På menyn stog grillning, norsk karaoke och lek i lekpark. Helt klart en trevlig kväll. Nu står Tobbe på schemat och jag ska alldeles nu studsa till stan. Det är fint väder, jag är på kanonhumör (trots att jag väcktes av ett telefonsamtal) och det är fredag! Är fortfarande lite kluven på vad som lockar mest ikväll eftersom jag faktiskt VILL se Ghanas kvartsfinal och heja fram dom till en semi, sedan sägs det att det bjuds till balluns i umeå och att kära gamla bjurholm bjuder på drag ikväll! Vi får helt klart se vad som händer, men taggad är jag helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0