Messiii

Jag är världens bästa lillasyster! Gjorde frukost på sängen till min käre storebror! Kände mig riktigt awesome, faktiskt. Annars måste jag faktiskt erkänna att jag nästan längtar tillbaka till Solna. Jag har varit i Umeå sen i tisdags och är redan less. Visst, det är fint här och mina små älsklingar finns här, men fyfan vad fort man lessnar på detta! Helgen bådar dock gott med en tur till Bjurholmsdagarna och möjligtvis en tur i en hemmalackad Saab på Wheels. Jag antar att det nog blir en sjujävla bra helg!

Nu är jag så jävla rastlös och har så tråkigt att jag kollar på Desperate Housewives, det är fan höjden av desperation! Då är det fan bättre att youtube:a Messi i flera timmar, som jag gjorde igår. Men pojkvaskern är ju fan värre svärmorsdröm än Måns Zelmerlöv!

Nu händer det grejer, håll i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0