Snabb update

Fullt upp hos mig, hela dan varje dag! Åker hemifrån kvart i 8 på morgonen och är tillbaka i lägenheten runt 8 varje dag, det blir alltså långa dagar och bloggandet är ju inte prio 1 om vi säger så. Det jag kan säga är att jag snart bott här i en månad, jag trivs som fisken i vattnet. Haga Norra äger. Solna äger. Stockholm äger. Värmdö äger. Jobbet äger. Livet äger. Det enda som kan verkligen fullända min tillvaro är att ha mina hjärtegull runt omkring mig. Ett av dom hälsar på mig över helgen och kommer hit på torsdag, det kommer bli alla tiders.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Asso gud vad jag längtar tills du kommer till Umeå! :)

2010-07-17 @ 21:58:31
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0