Övik

Helt sjukt bra dag i övik, var lite sliten imorse, så vi tog oss iväg runt 11. Vi kom dit, käkade på BK och sen skiljde jag och agnes oss ifrån grabbarna (=johan, john och peter). Jag hann köpa världens snyggaste väska, en kort jacka och leggings, bra dag! Var dock tvungen att spara lite pengar eftersom jag drar till hufvudstaden inom en snar framtid.

Nu sitter jag och dricker iste och försöker torka håret, min hårtork brann nyss upp. Ja, den brann! Kom lågor och grejer ur den och ba sprutade svartrök, myys! Nu ska jag iaf studsa upp till bgh till grabbarna och sen får jag se vart kvällen styr. Är iallafall nykter och kör ikväll, men det blir nog jättekul ändå! Det är ju nästan så att det inte går att ha tråkigt med dessa grabbar. Förresten så kommer det bilder från dagen så fort Agnes skickat till mig!

Nu väntar nya äventyr, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0