Onsdag 20 januari

Var helt sinnes trött imorse. Jersq kom kl 11 typ, så vi bäddade, pratade, letade nycklar och sånt. Somnade väl kl 1 upp och studsade halv 8 typ. Sen skjutsade jag mor och far till flyget och kramades och så, körde hem (bilen är min!!) och sen sms:ade Agnes och skrev att hon glömde väskan, att hon satt på bussen och avslutade med "ses snart!". Va? tänkte jag, vi börjar ju inte förrän 10.50. Meneeeeh, det visade sig att vi började 9.50 och klockan var då halv.. Så jag fick stressa lite, men jag hann iaf! Nu blir det bara att vänta tills det blir lunch, dra hem med ankan o simpis och käka och sen tillbaks till skolan, längta tills jag slutar och sånt. När jag slutar ska jag gå på stan och käka med jersqis, min sista måltid typ, sen upp till haga och pierca tungan!(!!!) Det blir nog kanon ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0