Nu har jag fan slarvat..

..med uppdatering på bloggen, ber om ursäkt! Har bara haft fullt upp några dagar. Fick bilen i onsdags morse, va på skolan, piercade mig, cruisade runt i 4 timmar med A osv. Helt klart värt! Igår skjutsade jag henne på skolan, for på skolan och va där till 15.40. Sen for vi och handlade, jag skjutsade upp henne till Haga, plockade upp Jeppo, Chall och Anders och drog till Midgård på öppet hus, där träffade vi Jonas och hoppades på att stöta ihop med Isac, vilket vi inte gjorde. Men det var trevligt ändå. Såg bekanta bjurholms-ansikten iaf! Jaja, sen plockade jag upp Jersqa igen på haga, höll på dö av hunger så vi drog till ersboda på drive in och köpte mat. Sen till Max mitt inne i stan och köpte mat, haha. Sen for vi upp till haga igen för hon glömde sin ost... Lite smådrygt, men vi kom väl hem typ 10 eller nåt. Imorse var det fan drygt att kliva upp.. Men ja, jag tog mig till skolan en halvtimme för sent, hittade inte vart fan jag skulle, så jag for hem. Och där var det Super G på tv:n så jag blev glad! Sen svängde jag förbi chall och plockade upp jeppo innan jag drog till skolan igen, sen skjutsade jag Tor och Jeppo till draggen, svängde förbi på norrlandsoperan och plockade upp agnes som bönade och bad om skjuts till håkmark, typ. Och jag är snäll, så hon fick skjuts såklart. Jag fick leda Dea in från hagen till stallet och klappa och pussa på henne, jag tyckte att det var jättetufft! Jag är ju egentligen ganska rädd för hästar.. Men det var mys, var där någon timme typ, sen for jag hem och diskade bort middan från igår, haha!

Sen vill jag bara säga några väl valda ord till dig, som jag hade så fruktansvärt fel om: du är en riktig tönt som jag verkligen inte bryr mig ett bajs om.

Nu ska jag koppla in mobilen och föra över lite bilder, så nästa inlägg blir ett bild-inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0