Jag kvävs

Så mycket jag borde göra, så mycket jag vill göra, så lite jag hinner med. Mitt humör går i cykler, nu har jag varit glad och lycklig ett tag så snart kommer deppcykeln. Det börjar sakta gå mot vår också vilket automatiskt leder till att mitt humör går neråt och jag vill typ dö ett tag, haha. Sen har jag 100grejer att göra i skolan, som jag inte hinner med. Även fast jag har bil, vill ut och roa mig på helgerna och kvällarna, så känner jag att det inte duger. Jag borde sitta hemma och plugga. Men det vill jag ju inte, det är ju det tråkigaste som finns.

Blä. Jag kommer gå under.

Dessutom saknar jag mammsen och pappsen, hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0