Inaktivitet på hög nivå..

Ja, jullovet har varit nice och så.. Orkar inte ta det just nu, men ja. Lite si och så helt enkelt, bra nyår dock! Krogen i fredags med gamla bjurholmare, också awesome!

Iallafall, jag måste berätta om min dag. Nu när jag börjat skolan igen (idag) så lär jag bli mer aktiv på blogg-fronten, tänkte jag. Dagen började med att jag kom till lektionen, som vi inte ens hade. Fick reda på att jag har två prov i veckan, ett nästa vecka, en redovisning nästa vecka (som jag inte vet nåt om) och sen två restuppgifter som ska skrivas inom en snar framtid. Det var ju kul. Sen har jag fixat dejt till studentbalen, vilket är fantastisk! Johan Reinklou får äran att vara min kavaljer under mitt livs första bal, vilket blir spännande. Min mamma har lovat att sy in storasysters gamla balklänning, den är grön och fantastiskt vacker!
Efter skolan kom jag hem, gjorde middag (makaroner och köttbullar), kollade lite på gilmore girls och sen drog till stan och myste på Kafé Station, mitt favoritkafé. Nu är jag hemma och tänkte öppna svenska-boken lite. Vi har ju prov på onsdag så, men bara ett G-prov. I veckan ska jag träffa syon också, har bokat tid och allt! Gick förbi Hotell Dragonens reception idag också. Allt som glöms kvar på Cover Club, Schlagerklubben och O'learys hamnar där, så jag gick dit för att kolla om mina nycklar var där som jag tappade bort på CC i fredags. Inget glädjebesked där.. Ska ringa till polisens hittegods avdelning på onsdag dock (dom har bara telefontid 9-11 mån, ons och fre av nån dum anledning).

Tänkte avsluta med att citera dagens låt Volbeat - Always, Wu
If I lose you, with the smile you do
If I lose you, in the morning
In the final sleep
If I lose you


Nu väntar Möt språket och sängen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0