Fullt upp!

Nu har jag varit duktig och ambitiös. Igår fixade jag förresten ihop mina sista 50p på utbildningen efter att det tjafsade med IV-valet. Jag ska iaf läsa Religion B nu i vår, det blir nog ganska bra. Idag gjorde jag bort ännu ett prov som jag missade innan jul, så nu ligger EN uppgift på mina axlar som måste göras innan nästa fredag. Bra jobbat, ebba! Jag gick även och lånade böcker till PA100 som jag tror kan vara riktigt bra. Hade en skuld där på 164kr, men eftersom jag inte ens hade ett vuxenkort så var hon snäll och strök den!!! Jag älskar den bibliotek-tanten!

Imorse fick jag även ett sms typ halv 9 där det stog att jag var tvungen att kolla upp nån faktura som blivit fel och fixa felet. Så jag visste ju vad jag skulle göra när jag kom hem idag. Var bara att kolla upp det och fixa det, men det gick bra. Sen vet jag att bror är hispig över att bokföringen för nov och dec inte lämnats till revisorn än, så jag rotade fram alla fakturor, pärmar, kvitton och satte mig ner med kontoutdraget och började kryssa av. Men nu fick jag ett sms om att jag var tvungen att fixa ihop lite grejs till en redovisning imorrn, så då var det ju bara att göra det, kul.

Nu sitter jag och fixar min plugg-spellista och grinar ihjäl mig till Titanic Theme song, d.v.s. den instrumentala My heart will go on. Jag vet inte vad det är med mig idag. Jag har varit på pisshumör och typ kunnat börja grina vilken sekund som helst, hela dagen. Det suger lite..

Igår hade jag en mysig tjejkväll med min älskade A. For dit, pratade av mig om allt mellan himmel och jord, lyssnade, kände mig hemma och bara myste. Hon kommer nog hit ikväll också, blir über!

Nu måste jag fortsätta med bokföringen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0