Tyck-synd-om-mig-dagen..

Ja, jag var glad under kemin, that's it. Sen jävlades ALLT! Jag blev mer och mer medveten om hur satans jävla mycket fittplugg vi har dom närmaste veckorna/månaderna. Det är helt sinnessjukt.. Blir bara fruktansvärt förbannad när jag tänker på det. Sen går allt bajs och jag ska hem och skriva ut materialet till rasism-prövningen på fredag. För det första så finns inte hemsidan på svenska, så jag måste läsa alla artiklar på engelska, eller varför inte norska? För det andra så är det TYP 53 stycken jävla pissartiklar. Det blev 44 utskrivna A3or.. För det tredje så funkar inte min skrivare!!!!!

Jag fick så jävla mycket damp att jag bara la mig på min säng och grät HEJDLÖST i flera minuter.. Helt sinnessjukt, men jag får fan DAMP!!!!!!!!!!

(Och ursäkta språket, men detta är ett undantag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0