Studenten 2010

Ja, jag är en av dom lyckliga som tar studenten i juni. Och just nu sitter jag och funderar på hur student-klänningen ska se ut, mamma köpte ju hem MEGAfint thaisiden när dom va där. I perfekt crémefärg också! Antingen syr mamma eller så ber vi en kvinna i grannbyn! Jag vill ha en axelbandslös knäkort klänning med lite vidare kjol. Helt rak, helt utan krimskrams och helt stilren. Och en störtsnygg kavaj till och snyggt halsband med tillhörande armband och stora, fina ringar! Och till balen kommer jag nog inte orka sy upp en asseriös balklänning, blir nog en knäkort klänning där med. I typ tyllmaterial, ni vet? Och turkos såklart, mums! Och till skivan har jag en fiiin lila klänning som hänger i garderoben, har inte bestämt vilken jag ska ha till skivan och vilken till balen än dock. Det löser sig! Måste bara skynda mig att köpa biljett till skivan bara, ehe..


Tagga studenten!

Fick mig nyss ett gott skratt av grabbarna som stog framför spegeln och fixade håret som två 14åriga tjejer som ska på fest. Dom skulle på balluns och äta god mat och dricka öl. Jag blev lite avis.

Och fuck Tre kronor som failade mot Slovakien, nu kan man ju ge upp OS-tittandet, yay! Men nu ska jag gå och laga ordning lite palt, do widzenia!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahha jag är FÖRFÖLJD av otur....... OCH KÖP DIN EGEN BILJETT VAFAAAN! Haha närå, men vadå det finns kvar i helgen och på måndag vafffffan

2010-02-25 @ 22:31:48
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/
Postat av: Agnes

2400kr.......... Vad bra!!!=)

2010-02-28 @ 22:11:43
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0