Söndag

"På den sjunde dagen vilade Han" brukar man ju säga, men inte fan har jag vilat! Inte på hela helgen! I fredags grejade vi med huset för att få upp värme, packa upp mor&fars packning, tina upp vattenledningar och skottade. Igår skrev jag massor på min PA100-teori och det gick faktiskt ganska bra, tog en himla tid iallafall. Idag har jag skrivit klart den skiten och skrivit klart religions- och samhälls-uppgiften. Känner mig riktigt bra faktiskt, har som kommit tillbaka på banan igen!

Ser precis reklamen till filmen Farsan av Josef Fares, tror att den kan bli riktigt jävla bra! Liksom, det finns ju absolut inget dåligt med filmerna Jalla jalla! eller Kopps, så varför ska inte denna bli succé?

Nu ska jag återgå till att kolla på Spiderman 3, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0