Shoppingfynd

Ja, jag har ju ingen kamera så det blir inga bilder på "fynden", men en liten beskrivning kan ni väl få iallafall! Jag kom hem med en vit/röd randig oversize t-shirt, en vit oversize t-shirt med tryck, blåslitna jeansleggings och blåa skor, skitsnyggt alltihop, speciellt tillsammans! Nu vill jag hitta en kort skinnjacka (fake eller ej spelar typ noll roll, bara den är snygg), en svart eller brun hatt som får haka på hela våren/sommaren, massa t-shirts med tryck (oversize eller ej spelar inte heller någon roll, lite omväxling skadar ju aldrig, right? Sen vill jag hitta coola smycken som kan få hänga med till mina oversize/vanliga t-shirts! Hittade faktiskt en fin kollektion på Bikbok här i sthlm, riktigt sjyssta halsband om jag får va helt ärlig!


"man måste skynda sig, man måste skärpa sig, man måste komma in i Stockholm"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0