Segt

Jag trodde verkligen att det hade vänt, det här med kylan! Eftersom det bara var -13 igår.. Men icket, -20,4 idag, tjoho!

Jag är hur trött som helst även fast jag sovit typ 9 timmar, jag tror att jag börjar bli sjuk! Börjar bli sådär tjock i halsen, seg i kroppen, arg, less och grinig. Inte ok. Kan lova att jag tar på mig täckbyxorna när jag går till bussen, höhö! Jag älskar mina täckbyxor för övrigt, dom är underbara!

Ett fint meddelande jag hittade på min spegel!

Tack kära bror! Det finns en tillhörande gubbe också, asfint!

FYI: Actimel är ett satans jävla skämt! Man får så brutalt äckligt vidrigt ont i magen av det. Tjoho, va kul! Så, actimel = brinn i helvetet!

Ny favoritlåt: The Rocket Summer - Pull myself together, sååååå bra! (Tacksi Markku!)

Nu ska jag försöka se rekordelig ut och bege mig till skolan, hujj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0