@ school

Kom endast några minuter försent till samhällskunskapen och mitt hår ser helt okej ut. Vi kan sammanfattningsvis säga att dagen började bra. BajsAgnes ringde och ville äta äcklig skolmat med mig, alltid något! SC/studierummet/uppehållsrummet/soffrummet lockade efter lunchen så vi påbörjade den extremt krävande vandringen uppåt. (Hela FEM våningar upp.) Och vi hade sån tur eftersom grabbarna tagit upp en soffa som vi rymdes i, helt okej! Nu väntar EngC och sen tror jag faktiskt att jag ska stanna på skolan och fortsätta skriva på mina PA-noveller, vad sägs om det?

Veckan ser ut att bli en bra och lugn vecka utan extremt mycket plugg eller andra onödiga saker. Ska inte heller sörja att jag gjorde absolut ingenting förutom att plugga förra helgen eftersom jag lämnar Umeå och säger Hola till Estocolmo på fredag kl. 11.15 och stannar där till söndagseftermiddag.

Nu snackar grabbarna om att vi ska dra, mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0