Matlagar-paus

Medan mitt makaron-vatten kokar upp sätter jag mig och bloggar, hur bra? Jag ska berätta om min dag:
Egentligen tänkte jag kliva upp tidigt och sätta mig en timme och jobba lite (med UIP såklart!) men så blev inte fallet. Som ni såg så var jag vaken hyfsat sent igår och tovade ihop mitt hår av någon anledning, haha! Jag försov mig 1,5 timme till skolan, bra jobbat! Jag tog mig till skolan iaf, om så en kvart sen till andra lektionen, men ändå! Fördrev tiden med att skriva novell om det inte var något viktigt jag kunde göra annars, så det blev ett handskrivet A4:a till! Jag sprang i princip hem från skolan/bussen, gjorde fika och satte mig med arbetet. Betalade fakturor och sånt och nu ska jag göra middag och typ bokföra lite.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0