Måndag

Första dagen på en ny vecka, vad har hänt? A ringde när jag precis skulle kasta på mig skinnjackan&halsduken och störta ut genom dörren till bussen för att käka lunch på skolan. Men hon kom hit och vi gjorde lunch istället. Makkisar och korv, det dög. Försov mig nämligen, en hel lektion.. Jaja, vi blev mätta och brummade till skolan. Och vad gör inte A i sin oturssväng? Jo, blir fotad av en fartkamera i en civilbuss, otur tusse! Vi lyssnade på filosofi-nissen, hämtade en död råtta, drack choklad/te och jag fick skjuts hem.

Nu har jag gjort lite kuliga saker, som: att sminka mig som ett emo och tova till håret jättemycket, gå igenom A's hela blogg och leta roliga bilder. Och ja, jag hittade faktiskt några roliga bilder!

Någon gång när jag, A och S brummade hem till moi med subban och gjorde lunch.

Och roadtrips-bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0