Mååååndagmoooorgon

Skönt pisk mot Finland imorse! Ställde ju väckaren kl 6 så jag verkligen skulle se matchen, men jag va aningens för trött så jag vaknade inte förrän kl 8. Jag hann ju se kanske 3 min av matchen och alla intervjuer efteråt. Sen sov jag 1,5 timme till! Känner mig sjukt sliten, har typ igensvällda ögon för att jag är så trött. Mys!

Jag åt iallafall frukost och grattade syster på födelsedagen innan jag begav mig mot bussen imorse och nu sitter jag på kultur- och idéhistorian och lyssnar på genomgång av modernismen och just nu existentialismen och finner det fantastiskt intressant! Detta blir ett roligt område att jobba med!

Måste koncentrera mig, tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0