Hos fröken Häggström

Efter skolan ringde jag herr Westermark som var på stan med herr Agdahl och skulle äta, så jag hakade på. Herr Agdahl undervisade om och förespråkade en god hållning, vilket jag absolut inte har. Helt klart något att tänka på! Vi gick till BC (nya hängstället aka Bibliotekscaféet) och mötte upp fröken Häggström jag hämtade ut min bok som jag reserverat (Svinalängorna) och skrev några rader på novellen. Vi snackade massa skitsnack, drack kaffe och sedan anslöt sig herr Wallström till gruppen. Tillslut fick vi nog så jag & fröken H gick på stan och utförde några av hennes ärenden innan vi beslöt oss för att åka hem till the hood Öst på stan.
Nu chillar hon med disken medan jag bloggar lite. Nu ska jag nog skriva lite labrapport, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0