Fräso

Dagen började fantastiskt bra med Tjagnes, strömpilen osvosv. Helt klart mys med inköp av lite solbrillor (ja, jättetidig, men man måste börja "tänka på refrängen", right tjagnes?) och allmänt mys!

Dagen slutade förfärligt och jag vill typ lägga mig i sängen och dö, eller bara ligga där i all evighet och stirra i taket. Ja, jag förstår inte ens själv hur exakt allting kan gå fel och hur mycket skit man orkar ta på bara några dagar. Vi/jag ser väl, i guess..

Det är dessutom vidrigt kallt i lägenheten och jag håller på att frysa ihjäl, kul liv!


Och ja, jag flummade till det på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: Agnes

RIGHT ASS HELL!!!!!! refrängen it is!!

2010-02-17 @ 22:08:45
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0