Förlåt mig!

Helt klart fullt upp i helgen, därav den fruktansvärt dåliga uppdateringen på bloggen! Jag ska förklara varför:
I fredags begav jag mig med buss till Bjur för att hämta bilen, körde sedan hem till stan, städade, duschade, fixade och trixade så att jag var redo för fest! Tog bilen till Charlotte och väntade med Jesper medan hon fixade och trixade. Sedan begav vi oss mot Ålidhem för 20årsfest med ett litet stopp på Hemköp på vägen. Helt klart bra kväll med trevliga människor! Vid typ 12 körde jag hem Charlotte och åt Subway (obeskrivligt gott!) och sedan fortsatte röjandet en stund till. Sen hade jag ett gäng gapskrattande grabbar i bilen som ville ha skjuts hem, och Ebba är ju aldrig omöjlig! Sen satte jag skutan hemåt och packade ihop det jag skulle ha med mig, och då var klockan kanske halv 2. Körde hem Jersqa och stog och pratade en stund innan jag körde hemåt mot skogen. 1 timme och 23 minuter senare var jag hemma i huset, fyllde flis och grejade så jag somnade kanske 4. Klev upp halv 9 och for och pimplade med Robin. Stog i 3 timmar på isen i -20grader, govärmen! Äsch. Sen begav jag mig mot Övik, chillade stenhårt med Markku, tog en sväng till Dombäcksmark och lite sånt. Hemma igen typ halv 10, sen kom Robin och sen skulle vi leta fest i skogen. Haha, sån omväg vi tog! körde 4 mil för lång väg typ, för att vägbeskrivaren var sämst!! Kom hem igen typ 2 på natten och stupade i säng.. Idag har jag bara legat i soffan och sovit/sett på film. Hur skönt som helst!

Mor och far har varit på resande fot i helgen (därav husvaktarN Ebba) och de hinner nog inte hem för att skjutsa mig till bussen, så jag tar andra subban och sticker till Fred. Åhmingud vad jag kommer sova i bussen!

Aja, enough for know. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0