Strålande jul?

Min jul har spenderats med mina kära föräldrar. Endast. Mina syskon har varit på villovägar och befinner sig runt om i hela världen. För första gången firar jag utan dem och det känns förjävla tomt. Såhär förklarar jag julen för min bror (lagomt Svensson, Svensson-överdrivet och jävligt gnälligt, men jag tyckte det lät jäkligt roligt):
Granjäveln hade frusit fast så den fick vi tina upp imorse så inga förbannade jultidningar fick vi. Vi får fyra prinskorvar var till middan, det är onödigt o steka mer. Farsan hittar inte skärbrädan vi ALLTID haft skinkan på. Det finns ingen jävla lax på det här julbordet. Morsan är sen hem från jobbet. Granen är sned, farsan sov genom kalle anka o svensson svensson gå inte förrån 9 på kvällen... En helt vanlig jävla jul.. Gott nytt hjul från ett svinkallt Sverige där även plattången jävlas! (min fråga är: vart fan är bärsen?)
OCH sist men inte minst: för första gången på TRETTIOTVÅ ÅR ska vi INTE ha någon tomte... Vad fan är detta? Skandaaaaaaaaaaaal!! ps. hoppas snusen va go! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0