Gud måste hata mig.

Nu är det exakt två veckor kvar till flytten. Jag har fan ångest. Jag vill inte flytta från Stockholm och mina älskade hjärtan, samtidigt som jag saknar min bättre halva så det gör ont. Och samtidigt som jag typ gråter över att behöva jobba ikväll igen bara för att jobbet knäcker mig så känner jag fetaste separationsångesten ifrån barnen. Men trots allt så saknar jag den underbara Norrlandsluften och längtar efter att få sätta mig i skolbänken igen och slippa pigandet 10h om dan. Men just nu är jag nog bara extra jävla negativ bara för att gårkvällen var helt fruktansvärd, fick dock 4 ungar i säng av 4 närvarande. Efter ett världskrig, men ändå. Fyfan, och kl 17 ska jag vara där igen. Kul helg. Åhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0