Tv är livet!

Jag har nu suttit vid datorn i kanske två timmar och inte ens märkt att klockan tickat. Jag snabbkollade på tv.nu vad som gick på tv för att eventuellt slå igen datorn och sova till något skitprogram som andra avenyn eller något. Men då, som en gåva från ovan ser jag att det är Talang! Vad är inte bättre än att skratta åt folk som inte går vidare eller rysa i hjärnan åt begåvade sångare. Och när Talang slutar så börjar Uppdrag granskning. Tv är livet, verkligen! Vad jag har förstått så avgörs väl vem som får sm-guldet i hockey ikväll också. Hockey är också livet! Ska det bli ett gäng jönköpingsbor med guldhjälmar, eller ska det bli ytterliggare en match och en chans för laget från mänskobyn? Nu lägger jag mig och dör i soffan, ciao!
Tyvärr ingen repris av detta iår.. Dagens låt: Magnus Weideskog – Lämna honom, vi deppar lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0