Tack för idag

Ska vi säga godnatt nu eller? Imorgon väntar en ny dag och nya möjligheter, nya problem att stöta på och nya misstag att göra. Vi har alla förutsättningar för att det ska bli en bra respektive dålig dag. Vi får helt enkelt se hur jag gör! Imorgon väntar uppstigning 06.00 och mot min gamla kära skola Dragonskolan där jag ska stå och hänga på klassrumshandtaget kl 08.20. Det blir galet bra. (Eller galet tidigt, vilket som). Ikväll har jag...slösat bort tid på facebook och läst bloggar typ. Så sjukt ovärt. Dock pluggat liiiite filosofi och skrivit liiiite på mitt engelska-tal. Jag har även hunnit inse mina fel och brister tack vare Agnes. Nu verkar det som att jag ska bli utskälld precis innan jag går och lägger mig, passar väl skitbra, va?
Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

taaack! Ska visa alla imorgon, så kika förbi då :D kram kram

2010-04-13 @ 00:16:19
URL: http://ndotter.se
Postat av: Ms Mix

SV: Jo, men visst är hon speciell. Man skulle kunna tro att hon är trevlig när man träffar henne i verkligheten men ärligt talat. Är det inte lite synd om henne?

2010-04-13 @ 02:04:43
URL: http://www.msmix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0