Syskonkärlek

Fräsch tjej gick till konsum i mjukiskläder. Får man ens se ut sådär utanför sina fyra egna väggar? Styrde ihop tacos till middag iallafall, men det va ju JÄVLIGT synd att jag har ont i halsen, är illamående och tycker att allt smakar konstigt. Ehe.. Ah, det är iallafall fett synd om mig. Jag är fantastiskt tacksam över att jag har min bror. Trots att han inte tror att jag är sjuk och låter mig laga middan så är jag glad över att jag har nån runt omkring mig ibland. Nån som säger konstiga saker när han är på bra humör. Som "you don't know how it feels to be a ost" eller citeterar Simpsons med fula rörelser. Eller nån som stormar in i mitt rum på fredagseftermiddagarna och dansar världens fulaste dans i långkalsonger som kallas Fredagsdansen. Jag och min kära storebror ska styra upp fredagsmys. Då är jag tacksam över att vi har en soffa där vi kan ligga raklånga åt varsitt håll. Med varsitt täcke, varsitt glas cola och en gemensam chipsskål och bror som regerar över tv-dosan. Det är vad jag kallar syskonkärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0