Spännande!

Tjagnes kallade på mig igår, och jag hoppade i min Supersnälla SilverEvelina-kostym och kom till hennes undsättning. Vad hade vi för mission denna gång? Nässpray. Så jag ersatte min sköna soffa där jag hade täcke, chirreoch drille för att sätta mig i en äckligt kall bil och huttra tills jag fick ont i käkarna. Sen fick Statoil Öbacka komma till vår undsättning innan vi drog till Mariehem och skjutsade jonas + gf till ersboda, där vi stannade en stund. Vissa drack gratis sprit, andra tittade på.
Jag har nu vaknat upp i Agnes fantastiskt sköna gästsäng och jag tror nästan jag ska ta den under armen och gå hem. Nu lyssnar jag på Lasse Lindh och blir glad medan Tjagnes duschar. Jag tror att jag älskar honom! Bilen får ta mig till honom i sommar.
Kom kampsång, kom kärlek till dom som saknar nån om natten!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0