Skidtur

Japp, tro det eller ej, men jag använde lite energi åt att slita fram mina gamla racerskidor inkl. stavar ur garaget, knöt på mig pjäxorna och gav mig ut i spåret. Det sämsta skidspåret jag någonsin haft kontakt med. Spåret höll inte för fem öre, stavarna sjönk ner varje stavtag och benen fick jobba värre än nånsin. Men spåret höll inte för skidorna heller, knappt. Så jag fick slita som ett djur för att ta mig runt. Gud i himlen så less jag är nu. Därför skall jag belönas med mammas magnifika påskmiddag.
Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: samira

(Kommentar till NEDANSTÅENDE inlägg, gick inte att kommentera..)

Helt rätt, folk fäster sig alldeles för mkt vid ytliga saker som inte har nåt med vem man är att göra.

2010-04-06 @ 18:54:04
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0