Plugg-kvällen tar sin början

Jag har ungefär sex timmar på mig att skriva och öva in ett tal. Sen borde jag verkligen skriva mer på projektarbetet, damn, om två dagar ska det in.. Sen har jag x antal grejer som borde göras, men som jag inte riktigt orkar just nu. På fredag börjar livet igen när projektarbetet lämnats in och det ska firas med pompa och ståt! Herregud, det är ju valborg! Jag har en cola som ska spädas ut med extra socker för den lilla extra sockerkicken som lär behövas hela kvällen igenom. Jag har styrt upp en perfekt plugglista med gamla godingar som gör mig glad. Jag har gjort ett schema för hur kvällen ska se ut. Jag kan nog ro iland detta, jag ska.

(Förresten så förhäxar du mig, jag älskar dig ditt lilla jävla kräk)

Kommentarer
Postat av: samira

Lycka till! :D Har också tal, ska träna nu! (Framförhållning är a & o heh...)

2010-04-28 @ 20:28:52
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0