plugg, galej, vi ser vart det slutar

Kära vänner, jag tror man börjar bli lite paranoid när man låser ytterdörren när man går ner till husets källare för att hämta kött. Eller? Mamma har iallafall sagt åt mig att vara på min vakt, och mammor vet bäst, iallafall min. Imorgon är det valborg och då gäller grillgalej hos Mr. Palm. (Först måste jag bara besikta bilen..) Jag insåg att: "oj, kanske behöver typ nåt att äta?". Jag är så bortskämd att jag går ner till frysboxen i källaren, hämtar upp en fet älgkalvsstek och känner mig nöjd. Jag kommer iallafall bli drottning av grillgalejet med min älgkalvsstek. Dock ska man ju meka ihop nån sorts marinad (soja, honung och sambal, som vanligt), så arbetet är ännu inte över.

Ett arbete som dock är så nära över som det kan bli är PA100. Jag ska endast korrekturläsa ett häfte (som inte går att häfta ihop) på 38 sidor. Hittar jag något fel kommer jag ändå inte orka ändra på det, så det känns som att det inte spelar någon roll. Nu ska steken styras upp, ciao!

Kommentarer
Postat av: tobbs

sv: hehe tack :D

2010-04-29 @ 22:40:15
URL: http://djtobbs.blogg.se/
Postat av: tobbs

sv: tack :D

2010-04-30 @ 15:11:20
URL: http://djtobbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0