PA100

Igår var vi busiga, idag är det en pluggdag i allvarsamhetens tecken. Det är nämligen PA100 som gäller. Jag ska alldeles strax göra frukost i form av te och mackor, sen ska jag göra upp ett schema för dagen. Jag är strukturerad när jag vill, när jag ska ha något gjort måste jag göra ett schema för när jag ska börja, när jag ska ha raster, när jag ska äta mat, när vilken del av arbetet och när jag ska sluta. Jag låter sjuk i huvudet nu, men det funkar! Så, från 11.30-14.00 kör vi första rycket, tjing!
Psst, bilder från buset kommer!

Kommentarer
Postat av: samira

Det är inte sjukt! Jag gör likadant, funkar kanon för det mesta ju :O

2010-04-28 @ 00:12:30
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0